Maustekurkkuja

Hei, me säilötään taas. Meidän puutarhapalsta tuottaa satoa niin paljon, että kohta hukutaan siihen. Maustekurkkuja taitaa olla 8 kiloa jääkaapissa odottamassa valmistumista. Yhtään en tiedä millä reseptillä mies ne on tehnyt, minä olen maustekurkkujen osalta osallistunut vain kurkkujen, valkosipulin ja chilin pilkkomiseen.



Olen viimeisen kuukauden käytännössä syönyt kasviksia. Lähtökohtaisesti en ole mikään kasvisruoan ystävä, mutta itse kasvatetut kasvikset tuntuvat maistuvan paljon paremmalta. Lisukkeeksi laitan välillä kalaa. Lihaa olen syönyt todella harvakseltaan. Jännä miten helppoa on ollut olla ilman lihaa. Olen aina mielessäni ajatellut, että en pystyisi luopumaan lihasta.






Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Savustettu nieriä

Blogin uudistaminen