Kevät

Ihana kevät, joka vuosi yhtä odotettu. Joskus aiemmin olin sitä mieltä, että kesä on vuoden paras aika. Olen luonteeltani valon ja auringon ystävä, mitä lämpimämpi sen parempi. Mitä vanhemmaksi olen käynyt sen enemmän olen oppinut arvostamaan Suomen vuodenaikoja ja erityisesti kevättä. On niin ihana huomata kuinka luonto herää henkiin.



Viime viikonloppuna innostuin pesemään ikkunoita, tai no vain keittiön ikkunat. Oli ihana aloittaa lauantai aamu puuhaillessa kotona kaikkea pientä. Aurinko paistoi niin ihanasti, että päätin ryhtyä pesuhommiin. Ja nyt meidän keittiön ikkunasta näkee taas ulos. Tosin eipä siitä ole maailman kauneimmat näköalat.



Kovasti olen yrittänyt etsiä meidän keittiöön uusia verhoja. Varmaan jo ainakin vuoden verran. Mutta en vaan löydä sellaisia jotka miellyttäisi enemmän kuin nämä nykyiset.

Meidän puutarhapalstan myötä olen innostunut kaikenlaisesta viherpiipertämisestä. Meillä kasvaa mm. valkosipulia. Tuo jää ihan tänne kotiin kasvamaan, mutta myös palstalle on kylvetty valkosipulia. Nämä kotona kasvavat ovat tarkoitus käyttää ihan tuollaisena versona ruokaan. Puutarhapalstastamme muuten voi lukea lisää toisesta blogistani.



Puutarhapalstallani on kohta näkyvissä ensimmäiset kukat. Oletko sinä jo nähnyt kukkia jossain? Minä nimittäin vasta eilen näin ensimmäisen leskenlehden. Yhtään perhosta en ole vielä onnistunut pongaamaan. Kateellisena olen vaan kuullut muiden havainnoista.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Savustettu nieriä

Blogin uudistaminen

Paksuneulanäytteessä