Hyvinvointibingo

Aloin siis pitämään bulled journalia muutama viiko sitten. Sitä suunniteltaessa tajusin, että olen masentunut. Olen ollut jo jonkun aikaa. Ehkä pitäisi ennemmin puhua alakulosta. Elämä on viime aikoina koostunut töistä ja opiskelusta. Minulle itselleni ei ole jäänyt oikeastaan yhtään aikaa. Jäin miettimään mitä asialle voisi tehdä.


Sen jälkeen intouduin tekemään toisenkin bingon. Siinä onkin sitten sellaisia pidemmän tähtäimen haaveita. Minulla on siis noissa 5 x 5 ruutua joihin olen täyttänyt asioita mitä haluaisin tehdä. Tai no, hyvinvointibingossani on sellaisia asioita joiden tiedän tuottavan minulle mielihyvää. Tein tarkoituksella viivat kädellä vetämällä, näyttää eläväisemmältä mielestäni. Olen nähnyt todella kivan näköisiä bingoja joihin on tehty piirtämällä koristeluita yms. Minä olen niin onneton piirtämään etten edes viitsinyt lähteä kokeilemaan.



Tavoitteena on nyt sitten yrittää saada rasteja kumpaankin bingoon. Nyt tätä kirjoittaessa siinä alemmassa bingossa on yksi rasti ruudussa. Ylemmässä bingossa puolestaan on jo 9 rastia. Olen nyt jo parin viikon bujoilun jälkeen huomannut, että sitä pitäessä tulee kiinnitettyä paljon enemmän huomiota omaan hyvinvointiin.

En nyt halua loukata ketään tällä, kun kirjoitan lievästä masennuksesta masennuksen nimellä. Olen joutunut läheltä seuraamaan millaista oikeasti masentuneen ihmisen elämä on. Siihen ei auta pelkät bingon tekemiset.


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Savustettu nieriä

Blogin uudistaminen

Paksuneulanäytteessä