Olkaa varovaisia

Olkaa hyvät ystävät varovaisia. Minä menin nurin työmatkalla viikko takaperin. Tai en edes kaatunut, sain pidettyä tasapainon tarttumalla kaiteesta kiinni. Olin kävelemässä rappusia alas. Jo ennen rappusiin menemistä katsoin, että ne ovat todella liukkaan näköiset. Horjahtamishetkellä tunsin vasemmalla puolella alaselässä kunnon vihlaisun.

Työpäivä meni kuitenkin ihan hyvin. Kivut alkoivat vasta illalla. Selän lisäksi sekä etu- että takareiteen koski. En voinut istua ollenkaan. Olen huono menemään lääkärille, mutta nyt oli pakko mennä. Lääkäri totesi, että reisilihakset olivat kunnossa mutta selässä on revähdysvamma. Sain viikon sairasloman ja kiellon istumiselle ja kävelemiselle.

Ensimmäiset päivät ei edes tehnyt mieli kokeilla istumista. Nyt viikkoa myöhemmin istuminen on onnistuu aika hyvin. Perjantaina saa sitten nähdä kestääkö selkä koko päivän istumista ja voinko palata töihin.

Sain kuurin tulehduskipulääkettä. Jo ensimmäisen tabletin jälkeen huomasin sivuvaikutuksena outoja näppylöitä. Olen kuitenkin ahkerasti tuota lääkettä syönyt. Näppylöitä on vaan tullut päivä päivältä enemmän ja viime yö menikin sitten raapiessa. Olen joskus ennenkin saanut lääkkeestä iho-oireita Sitkeästi kuitenkin olen syönyt tuota lääkettä. Tämä päivä on kuitenkin ollut sen verran paha, että huomisen viimeisen pillerin jätän kuitenkin syömättä. Otin nyt illaksi vielä varuille ylimääräisen allergialääkeannoksen.

Lääkäri sanoikin, että minulla oli onni onnettomuudessa. Siinä olisi voinut käydä paljon pahemminkin. Jos olisin kaatunut kokonaan olisi selkä todennäköisesti mennyt vielä pahempaan kuntoon. Riski olisi myös ollut siihen, että olisin lyönyt pääni. Ensi kerralla kun kävelen ulkona liukkaalla niin mietin kaksi kertaa käytänkö tuon kaltaisia rappusia.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Savustettu nieriä

Blogin uudistaminen

Paksuneulanäytteessä